Tuesday, July 14, 2009

dh..dh...
cukup2 la korg2 gaduh2 kt blog aku nih...
aku dh cukup pening dh nih...
skrg blog aku tetiba dh jd hotttt plak pasal kes2 yg sptutnyer x masuk akal nih....

tp aku nak ckp skit ngan "ciplak" yg bg komen kt page aku ni..
klu betol aku pon ciplak org punye ko ada bukti???
klu ada..sgtla d alu2 d bawa kehadapan...!!!
ko tunjukkan gmbr yg aku ada ciplak org nyer...
aku nak sgt tgk nih...
bleh aku tukar dsgn laen plak pas nih....

Yang penting aku bersyukur kehadrat ALLAH kerana memberi aku akal dan fikiran
utk mencari rezeki...dan sesungguhnya pada sesiapa yg mendengki keatas aku akan terima
balasannya kelak....AMIN.

p/s
kepada sahabat seperjuangan seharusnya kita bersatu, dan bkn menjatuhkan sesama melayu, apatah lagi saudara seISLAM

kepada all beaders, cstmer, frend, n enemy pon bleh la....
i akn upload lebih byk pix pas ni utk tontonan dan perkongsian bersama....
tgguuuuuuuuuuu....................

No comments:

Post a Comment