Saturday, July 4, 2009

REMINDER+WARNING!!!

baru bercita2 nk update blog beadings ni slalu...
tetiba tersentap dgr cerita yg ada org sesuka hati mak bapak dia mengaku yg ada design kt dlm page aku ni dia bleh ngaku dia jahit sendiri....
suke2 hati amik dsgn kt dlm page aku pas 2 ngaku sendiri yg buat????
bukan 1-2 dsgn yg dia amik...dh lebih dari 10 dsgn yg dh d curi...
COME ON LA......RESPECT OTHERS PROPERTIES...
aku dulu2 baru2 nak cari makan pon xdek nak jaja dsgn org lain n ngaku 2 aku yg buat...
atleast aku akan ckp yg aku bleh buat mcm org lain buat...
aku x kan marah kalau dia hanya tiru dsgn2 kt dlm ni nk buat kt baju sendiri ker or nak cari makan ker(amik upah).....i dun care at all okey......rezeki masing2 rite...
TAPI JGN NAK SUKE2 NGAKU SENDIRI YG JAHIT OKEY!

aku harap pas ni xdek lagi cerita2 ni dtg kt telinga aku lg....
so tggu ape lg? kasi delete la semua dsgn2 aku 2!!!
BETTER U DELETE B4 I GET MAD!!!

siapa makan cili dia akan terasa pedas..... ;P
IM DONE!!!!



1 comment:

  1. babe,
    cool
    chill
    sapakah?
    okay sesape jek pon yg curik all your design,
    memang teruk lakan.
    if nak buat buat la sendirik kan?
    rezeki masing2
    tapi if da curik pics orang then mengaku die buat
    mmg sucks wei.
    pathetic gile babi.
    :P
    harap2 sape2 yang buat tuh insaf2 la yek dlm mencarik rejeki yg halal.
    :P :P

    ReplyDelete